Onze school: De Gulleboom

De Gulleboom…

Geïnspireerd op het boek de ‘Gulle boom’; (The Giving Tree) van de auteur Shel Silverstein.

Een mooie parabel voor kinderen en volwassenen over geven, ontvangen, vertrouwen en groeien.

‘Gulle’ verwijst tevens naar de openhartige gastvrije, hartelijke, onbevangen, vrijwillig, royale,warme en liefdevolle school: iedereen is er welkom! Gul zijn is positief bevestigen. ‘Gul’ zijn betekend groei- en ontwikkelingskansen bieden aan alle kinderen.

‘Boom’ betekend groei, rijpen, groot worden. De wortels vormen de basis om verder te ontplooien. Alle takken groeien in verschillende richtingen, ieder kind ontwikkelt volgens eigen talenten. Niet alle takken groeien even snel. Boom staat voor groen en een knipoog naar een milieuvriendelijke MOS- school. Tevens is ‘Gulle’ meteen een link naar onze roots in Gullegem.

Van harte welkom in ‘De Gulleboom’ !